sunnuntai 4. elokuuta 2013

Sain tänään sähköpostia, että Jero on jouduttu lopettamaan </3
tämmöinen vastaus tuli kun kysyin että onko Jero jouduttu lopettamaan: Valitettavasti, se ei mennyt läpi eläinlääkärintarkastuksesta. Sillä oli se häiriökäyttäytyminen, jonka takia se kantoi koko ajan kivejä ja keppejä. Eläinlääkärintarkastuksessa nähtiin, että sillä oli kaikki kulmahampaat poikki ja tulehtuneet, kivien kantamisen takia. Saksanpaimenkoira on laumauskollinen koira ja meillä se oli jo kuudennessa paikassaan. Se on tuollaiselle laumakoiralle yksinkertaisesti niin liikaa, että sen käytös häiriintyy. Suomessa eläinsuojeluyhdistykset eivät yleensä sijoita saksanpaimenkoiria eteenpäin kuin yhden kerran sen takia.

Sille ei löytynyt yhtään kotiehdokasta, joka olisi halunnut sen ottaa ja kokeilla sen kanssa elämistä. Eläinlääkäri oli sitä mieltä, että se täytyy lopettaa, koska hampaat olivat huonossa kunnossa ja sen käytös ei ollut enää normaalia. Järjettömän huono tuuri, sen olisi pitänyt päätyä silloin aikoinaan suojelukoulutuksesta suoraan jollekin koira-alan harrastajalle, niin se ehkä olisi kestänyt paikanvaihdoksen. Nyt sille tuli liikaa koteja ja eri ihmisiä.

:((( Runo mun kullalle <3 <3 Toivottavasti toi päätös oli oikea :/







Tassun jälkiä sydämessä,
kuin joku olisi kulkenut siitä vastikään.
Joku kulki sydämeni yli,
sinäkö se olit koirani?
Ohimatkallako vain?
Et kai.
Kyllä pysyvästi sinne muutit.
Teit pesän lakanoihin,
merkkasit myös nurkat.
Kipitit läpi sydämen, kurajaloin, karvoin. 
Jätit tassunjälkiä sydämeeni.

lauantai 3. elokuuta 2013







Jero jouduttiin antamaan noin parikuukautta sitten pois :( Jerolla oli liikaa energiaa, että sitä pystyttäisiin pitämään. Ja se alkoi murista melkein kaikille ketkä tulivat lähelle mua tai pikkusiskojani :(( :(( Jero etsii nytten uutta kotia :( Ette tajuakkaan kuinka kauhea ikävä mulla on mun omaa kultaa <3 <3 tuntuu siltä ku sydän olisi vedetty puukolla kahtia :/ En vaan millään haluis että Jero lähtis :((( Kirjotan tänne jos/kun Jero saa hyvän kodn <3 <3  Jos saan uuden koiran niin jatkan blogia kai sille.... En halua poistaa tätä blogia enkä myöskään tehdä uutta koiralleni... Jatkan tätä blogia luultavasti minun omana ''koira blogina'' kerron kaikkea koirista ja muustakin <3 Mutta lähden nytten moikka <3 Ja kiitti jos olet jaksanut lukea!

perjantai 2. marraskuuta 2012

 

Jeron tarinaa


Jero (saksanpaimenkoira) syntyi kasvattajalla ja Jerol oli paljon siskoi ja veljiä.

Kasvattajalta Jero pääsi hyvään paikkaan rajavartioon. Jero oli hyvä

rajavartio/palvelu koira! Jeron piti jatkaa uraansa vielä korkeammalle ja sen

omistaja ilmoitti Jeron poliisi kouluun, mutta Jero on sellainen a.d.h.d. tapaus

 ettei päässyt poliisi kouluun. Sitten Jero piti lopettaa, mutta se annettiinkin

 jonnekkin maatilalle Marttilaan (en muista oliks marttila) siellä kaikki meni

aluksi hyvin. Mut sitten huomattiin et aina jos hevonen lähti kävelemään niin

Jero haukkui ja näykkäsi niitä jalkaan, joten Jero ajateltiin taas lopettaa, mutta

mun onneksi mun eno tunsi tuon perheen ja Jero päätyi mun enolle! Lisää Jeron

Jero tyytyväisenä sisäl:)

kuulumisia pian.... tässä pari kuvaa :)

 


Viäl vähän laiha

Mä ja mun rakas <3

tyytyväinen koiruus ((:






 
Täs näkyy vähän kokoo ;)
 
 

 
 
 
 Jeroni <3


Ps.sori ku osa kuvista on väärinpäin ku en pystyny kääntää.