tämmöinen vastaus tuli kun kysyin että onko Jero jouduttu lopettamaan: Valitettavasti, se ei mennyt läpi eläinlääkärintarkastuksesta. Sillä oli se häiriökäyttäytyminen, jonka takia se kantoi koko ajan kivejä ja keppejä. Eläinlääkärintarkastuksessa nähtiin, että sillä oli kaikki kulmahampaat poikki ja tulehtuneet, kivien kantamisen takia. Saksanpaimenkoira on laumauskollinen koira ja meillä se oli jo kuudennessa paikassaan. Se on tuollaiselle laumakoiralle yksinkertaisesti niin liikaa, että sen käytös häiriintyy. Suomessa eläinsuojeluyhdistykset eivät yleensä sijoita saksanpaimenkoiria eteenpäin kuin yhden kerran sen takia.
Sille ei löytynyt yhtään kotiehdokasta, joka olisi halunnut sen ottaa ja kokeilla sen kanssa elämistä. Eläinlääkäri oli sitä mieltä, että se täytyy lopettaa, koska hampaat olivat huonossa kunnossa ja sen käytös ei ollut enää normaalia. Järjettömän huono tuuri, sen olisi pitänyt päätyä silloin aikoinaan suojelukoulutuksesta suoraan jollekin koira-alan harrastajalle, niin se ehkä olisi kestänyt paikanvaihdoksen. Nyt sille tuli liikaa koteja ja eri ihmisiä.
:((( Runo mun kullalle <3 <3 Toivottavasti toi päätös oli oikea :/
kuin joku olisi kulkenut siitä vastikään.
Joku kulki sydämeni yli,
sinäkö se olit koirani?
Ohimatkallako vain?
Et kai.
Kyllä pysyvästi sinne muutit.
Teit pesän lakanoihin,
merkkasit myös nurkat.
Kipitit läpi sydämen, kurajaloin, karvoin.
Jätit tassunjälkiä sydämeeni.








