lauantai 3. elokuuta 2013







Jero jouduttiin antamaan noin parikuukautta sitten pois :( Jerolla oli liikaa energiaa, että sitä pystyttäisiin pitämään. Ja se alkoi murista melkein kaikille ketkä tulivat lähelle mua tai pikkusiskojani :(( :(( Jero etsii nytten uutta kotia :( Ette tajuakkaan kuinka kauhea ikävä mulla on mun omaa kultaa <3 <3 tuntuu siltä ku sydän olisi vedetty puukolla kahtia :/ En vaan millään haluis että Jero lähtis :((( Kirjotan tänne jos/kun Jero saa hyvän kodn <3 <3  Jos saan uuden koiran niin jatkan blogia kai sille.... En halua poistaa tätä blogia enkä myöskään tehdä uutta koiralleni... Jatkan tätä blogia luultavasti minun omana ''koira blogina'' kerron kaikkea koirista ja muustakin <3 Mutta lähden nytten moikka <3 Ja kiitti jos olet jaksanut lukea!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti