Jeron tarinaa
Jero (saksanpaimenkoira) syntyi kasvattajalla ja Jerol oli paljon siskoi ja veljiä.
Kasvattajalta Jero pääsi hyvään paikkaan rajavartioon. Jero oli hyvä
rajavartio/palvelu koira! Jeron piti jatkaa uraansa vielä korkeammalle ja sen
omistaja ilmoitti Jeron poliisi kouluun, mutta Jero on sellainen a.d.h.d. tapaus
ettei päässyt poliisi kouluun. Sitten Jero piti lopettaa, mutta se annettiinkin
jonnekkin maatilalle Marttilaan (en muista oliks marttila) siellä kaikki meni
aluksi hyvin. Mut sitten huomattiin et aina jos hevonen lähti kävelemään niin
Jero haukkui ja näykkäsi niitä jalkaan, joten Jero ajateltiin taas lopettaa, mutta
mun onneksi mun eno tunsi tuon perheen ja Jero päätyi mun enolle! Lisää Jeron
| Jero tyytyväisenä sisäl:) |
kuulumisia pian.... tässä pari kuvaa :)
| Viäl vähän laiha |
| Mä ja mun rakas <3 |
| tyytyväinen koiruus ((: |
Täs näkyy vähän kokoo ;)
Ps.sori ku osa kuvista on väärinpäin ku en pystyny kääntää. |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti