perjantai 2. marraskuuta 2012

 

Jeron tarinaa


Jero (saksanpaimenkoira) syntyi kasvattajalla ja Jerol oli paljon siskoi ja veljiä.

Kasvattajalta Jero pääsi hyvään paikkaan rajavartioon. Jero oli hyvä

rajavartio/palvelu koira! Jeron piti jatkaa uraansa vielä korkeammalle ja sen

omistaja ilmoitti Jeron poliisi kouluun, mutta Jero on sellainen a.d.h.d. tapaus

 ettei päässyt poliisi kouluun. Sitten Jero piti lopettaa, mutta se annettiinkin

 jonnekkin maatilalle Marttilaan (en muista oliks marttila) siellä kaikki meni

aluksi hyvin. Mut sitten huomattiin et aina jos hevonen lähti kävelemään niin

Jero haukkui ja näykkäsi niitä jalkaan, joten Jero ajateltiin taas lopettaa, mutta

mun onneksi mun eno tunsi tuon perheen ja Jero päätyi mun enolle! Lisää Jeron

Jero tyytyväisenä sisäl:)

kuulumisia pian.... tässä pari kuvaa :)

 


Viäl vähän laiha

Mä ja mun rakas <3

tyytyväinen koiruus ((:






 
Täs näkyy vähän kokoo ;)
 
 

 
 
 
 Jeroni <3


Ps.sori ku osa kuvista on väärinpäin ku en pystyny kääntää.



 




 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti